Jarkon viisi teesiä

  1. TAVOITE
  • Tähtäin on aina yhdessä määritellyissä tavoitteissa.
  1. TEHO RATKAISEE
  • Kokeile epäkonventionaalista sisältöä ja uusia alustoja.
  • Kaikkea voi kokeilla, mutta vain tehokkaita asioita kannattaa tehdä uudestaan. 
  • Hyvä somesisältö ei myy mitään, mutta lisää mahdollisuutta saada myyntiä aikaan. 
  1. OIKEA TAPA PUHUA
  • “Tone of voice” määritellään yrityksen mukaan.
  • Muista pysyä samalla tasolla asiakkaasi kanssa – norsunluutornista ei kannata huudella.
  1. AITO VUOROVAIKUTUS
  • Välitä ihmisistä tarpeeksi saadaksesi ratkaistua heidän tarpeensa.
  • Some ei ole leikkikenttä, vaan yrityksen palvelun ja asiakkaan tasa-arvoinen kohtauspiste.
  • Älä mieti vain sitä miten pääset ihmisten kautta tavoitteeseesi, vaan mieti miten voit ottaa heidät mukaan tavoitteen saavuttamiseen.
  • Jos asiakas ei tule viestin luo, viesti viedään asiakkaan luo.
  1. PITKÄJÄNTEISYYS
  • Onnistunut sosiaalinen media ei ole pikajuoksu, vaan kestävyyslaji.

Scroll to Top