Skip to content
- TAVOITE
- Tähtäin on aina yhdessä määritellyissä tavoitteissa.
- TEHO RATKAISEE
- Kokeile epäkonventionaalista sisältöä ja uusia alustoja.
- Kaikkea voi kokeilla, mutta vain tehokkaita asioita kannattaa tehdä uudestaan.
- Hyvä somesisältö ei myy mitään, mutta lisää mahdollisuutta saada myyntiä aikaan.
- OIKEA TAPA PUHUA
- “Tone of voice” määritellään yrityksen mukaan.
- Muista pysyä samalla tasolla asiakkaasi kanssa – norsunluutornista ei kannata huudella.
- AITO VUOROVAIKUTUS
- Välitä ihmisistä tarpeeksi saadaksesi ratkaistua heidän tarpeensa.
- Some ei ole leikkikenttä, vaan yrityksen palvelun ja asiakkaan tasa-arvoinen kohtauspiste.
- Älä mieti vain sitä miten pääset ihmisten kautta tavoitteeseesi, vaan mieti miten voit ottaa heidät mukaan tavoitteen saavuttamiseen.
- Jos asiakas ei tule viestin luo, viesti viedään asiakkaan luo.
- PITKÄJÄNTEISYYS
- Onnistunut sosiaalinen media ei ole pikajuoksu, vaan kestävyyslaji.