Case: Kotipizza

Tilanne:
Kotipizza lanseeraa säännöllisesti uusia tuotteita ja haluaa varmistaa, että koko ketjun henkilökunta oppii nopeasti valmistamaan ja myymään uudet tuotteet. Haasteena on kuitenkin varmistaa, että koulutus on yhdenmukaista, tehokasta ja tavoittaa kaikki eri paikkakunnilla työskentelevät työntekijät ilman suuria logistisia haasteita.

Ratkaisu:
Yritykseni tarjoaa Kotipizzalle kattavan striimituotannon palvelun, joka mahdollistaa suoran videoyhteyden koulutuksiin kaikkialle Suomeen. Koulutukset lähetetään livenä valittuihin ravintoloihin ja etänä katsottavaksi muille paikkakunnille. Striimit sisältävät interaktiivisia elementtejä, kuten livekysymykset, chat-mahdollisuudet sekä vaiheittaiset opetusvideot tuotteen valmistuksesta. Tämän ansiosta työntekijät voivat osallistua koulutukseen reaaliaikaisesti ja saada vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin.

Tulokset:

  • Henkilökunta saa yhtenäisen ja ajantasaisen koulutuksen uuden tuotteen valmistamisesta.
  • Koulutuksen läpivienti nopeutuu, mikä vähentää koulutuslogistiikan kustannuksia.
  • Reaaliaikainen vuorovaikutus ja materiaalin tallennus takaavat, että kaikki saavat koulutuksen tarpeidensa mukaan.
  • Parempi henkilöstön sitoutuminen ja uuden tuotteen nopeampi omaksuminen näkyvät suoraan myynnin kasvussa.

Jenni Vainio / Kotipizza Group
“Kotipizza on käyttänyt uuden tuotteen lanseerauksien yhteydessä Windin reaaliaikaista striimauspalvelua jo vuodesta 2020, ja olemme olleet tyytyväisiä ratkaisuun. Meille palvelu on huoleton ja helppo toteuttaa, kun yhteistyökumppani varmistaa eri osa-alueiden toimivuuden luotettavasti.”

Scroll to Top